شبکه

ساخت وبلاگ

 

 

 ترکیبی خوشمزه از فیزیک انرژی بالا ، مهندسان و دانشمندان کامپیوتر از دانشگاه صنعتی کالیفرنیا و دانشگاه ویکتوریا رکورد جهانی برای پایدار ، کامپیوتر به کامپیوتر انتقال بر روی یک شبکه را شکسته اند . 98Gbps در یک ، بین ابر 2011 ( SC11 ) کنوانسیون در سیاتل و دانشگاه مرکز کامپیوتر ویکتوریا ، کانادا - - فاصله 134 مایل ( 217km ) نرخ انتقال 186 گیگابایت بر ثانیه تا100Gbps دو طرفه لینک فیبر نوری به دست آمد جهت، 88Gbps در دیگر.


در نگاه اول ، هنگامی که شما به یاد داشته باشید که دانشمندان ترا بایت در هر ثانیه بیش از فیبر نوری منتقل شده اند ، در صورت صحت این رکورد جهانی را زیر سوال . در آن موارد، هر چند، نقل و انتقال بیش از شبکه های خصوصی در شرایط آزمایشگاهی / نمونه ی آزمایشی انجام شد - دانشگاه صنعتی کالیفرنیا و دانشگاه ویکتوریا مجموعه ای زمین رکورد سرعت مجازی خود را بیش از یک استاندارد ، تجاری در دسترس لینک 100Gbps . علاوه بر این، دانشمندان به سادگی شلیک نمی داده ها را در لوله و به اتر دیجیتال است که نسبتا آسان - در انتهای لینک بود کامپیوتر وجود دارد!
در SC11 ، دانشگاه صنعتی کالیفرنیا به کار 13 سرورهای رایانه ، مجهز به انواع از PCIe 2.0 و 3.0 درایوهای حالت جامد و ارتباطات 40Gbps LAN ، در سمت کانادا ، دانشگاه ویکتوریا استفاده می شود که هر کدام با لینک 10Gbps اترنت و شش SSD های 10 سرور دل . حدود 7.5 گیگابایت در ثانیه - در اوج خود ، این تیم یک دیسک به نرخ انتقال دیسک از 60Gbps به دست آورد. ثبت 186Gbps ( 23.25 گیگابایت در ثانیه) انتقال حافظه به حافظه بین سرور بود. حداکثر در هر کامپیوتر با سرعت 35Gbps ، انجام شده توسط یکی از از PCIe 3.0 سرورهای بود. 60 و 186Gbps نقل و انتقالات ، اتفاقا ، برای کمتر از 11 ساعت پایدار شد. برای یک لیست کامل از سخت افزار و زیرساخت استفاده می شود، ضربه تا کلتک ابر 2011 سایت . اینویدئو بیش از حد نمایشی نشان دادن لینک در پایین این داستان وجود دارد.
 
در این مقطع شما احتمالا تعجب آنچه که همه از آن گیگابیت در واقع برای . Seattleites می تواند اتصال به عنوان مادر تمام راه های مرزی قاچاق دیجیتال استفاده کنید - شما می توانید از 100.000 خارجی Blu-ray را در روز انتقال - و یا ، در واقع بیشتر، از آن می تواند توسط دانشمندان و فیزیکدانان استفاده می شود برای به اشتراک گذاشتن مقادیر زیادی از داده های خام ، مانند که توسط آشکارسازهای CMS و ATLAS در برخورد دهنده هادرون بزرگ سرن جمع آوری شده. تا کنون، صدها پتابایت داده هایLHC ایجاد شده است ، اما تنها راه برای دانشمندان برای دریافت نگه دارید از آن است که با دانلود آن را در سراسر وب ( یا بارگذاری یک ون با نوار ترابایت و رانندگی آن را در سراسر جهان ) . در حال حاضر، سریع ترین لینک از طریق Inteet2 است - اما حتی که نمی تواند بیش از 10Gbps حفظ .

حقیقت این است که بسیاری از آزمایش های علمی در مقیاس بزرگ تولید بیش از اطلاعات یک نهاد تنها می تواند اداره کند - و تنها راه که در اطراف دریافت کنید با به اشتراک گذاشتن بار . لینک نشان داده شده توسط دانشگاه صنعتی کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا ، فراتر از یک نگاه اجمالی امیدوار کننده از آینده اتصال به اینترنت در خانه ، به طور مستقیم باعث بهبود شانس ما کشف چیزهای عالی مانند بوزون هیگز .

 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت: 0:34

 در ایالات متحده و در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ، ما شده اند با بهره گیری از تصاعدی شبکه های داده ها برای هر دو شبکه های سیمی و بی سیم . ظرفیت های آنها با هم رشد می کنند چرا که دوست دارم یا نه ، در پایان به عقب از آن برج همراه یک سیم فیزیکی نوعی است ، چه آن را یک مدار طراحی شده و یا یک رشته از الیاف است.

شبکه داده های ستون فقرات حمل داده با نرخ های سرگیجه آور ، و به عنوان حامل های بی سیم رقابت و توسعه شبکه ها و تابلو های بی سیم خود را ، ما شاهد سرعت که اغلب بیش از توان عملیاتی با تجربه در خانه مبتنی بر اینترنت با سرعت بالا برخی از مردمی .
به عنوان سرعت بی سیم را افزایش می دهد ، بنابراین باید شبکه های سیمی است که حمل داده از نقطه به نقطه . در چین، ZTE، پنجم بزرگترین تولید کننده چرخ دنده مخابراتی جهان و مخابرات چین، بزرگترین شرکت تلفن و سوم بزرگترین اپراتور تلفن همراه چین ، ادعا می کنند به آستانه terabit درسراسر یک خط فیبر 3،200 کیلومتر را نقض کرده اند ، خطا رایگان به مدت 24 ساعت .
این است که یک معامله از اتصال داده است، نه؟ 1 terabit در هر ثانیه یک اتصال 1000000 مگابیت در ثانیه است . هیچ چیز ما امروز استفاده در دست ما و یا بر روی میز ما قادر خواهد بود برای حل این اتصال ، اما این واقعیت است که ما می توانیم این فعالیت برای دوره های مداوم از زمان را مشاهده کنید واقعا یک پنجره را به آینده است. آینده است که به دنبال سریع می باشد

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392 ساعت: 3:56

 اغلب با یک چشم بدبینانه، همیشه با دوز طنز - قابلیت گاه به گاه است که طول می کشد یک گام به عقب از سرفصل های بزرگ، به نگاهی به چه چیز دیگری اتفاق می افتد در قریب به اتفاق، گستره های ترسناک از جهان فن آوری است. 

 
علاقه مندان به سخت افزار PC هاردکور دوست دارم برای ایجاد مدها دسکتاپ از همه اشکال، اندازه ها و طرح ها. اما اگر شما می خواهید به قسمت هایی از یک PC برای ایجاد چیزی کاملا متفاوت؟ این چیزی است که راب رایان، تکنولوژیست برای شرکت هارد دیسک وسترن دیجیتال، اخیرا با اعضای خانواده اش بود. 
همانطور که توسط نظرات حلال گزارش، رایان و خانواده اش مدل ماشین F1 RC با بخش هایی از 250 دیسک های سخت WD ساخته شده اند. این پروژه 400 ساعت زمان برای تکمیل و در نتیجه نهایی، که شما می توانید در تصویر زیر مشاهده می کنید، بسیار باور نکردنی به در نگاه کنید.
در این مقاله می رود بیش از برخی از راه های دیسک های سخت در مدل F1 مورد استفاده قرار گرفت، مانند جناح مقابل که با استفاده از WD اجرایی دستگاه ها، سرخ بوجود آمده است. به نظر می رسد که ماشین طراحی شده است برای از بین بردن عقب از هر گونه وسیله نقلیه بدشانس است که در مسیر آن است. بال عقب این خودرو از محرک Velociraptor است WD ساخته شده و با سیلندر برج عقرب برگزار شد تا. این موتور همچنین با محرک برج عقرب مونتاژ شد. دو طرف از ماشین با ضد دیسک از WD هاردهای قرمز ساخته شده است. 
و همیشه تا کمی دیوانه - - این پروژه واقعا منحصر به فرد بود و نشان می دهد که اجزای PC حتی نیاز به به یک کامپیوتر را به استفاده شگفت انگیز و خلاق قرار داده متصل می شوند. امیدوارم رایان و خانواده اش ما را با یکی دیگر از پروژه های مدل سازی هارد دیسک در آینده تعجب.
 
 
 
 
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت: 1:17

 

 اگر آن را به مک Funamizu بودند، به جستجو در اینترنت می تواند کاملا عالی. 

قبل از Funamizu معرفی این ایده، او می گوید کسب و کار خودی، او از ساده، ورق شفاف به شما با اطلاعات مربوطه ارائه فکر می کردم. 

"به عنوان یک طراح من می توانم آن بسیاری از تابلوهای زشت در خیابان در رنگ های ناسازگار و اندازه است که فقط توجه ما منحرف کردن اذهان از آنچه که من واقعا نیاز به دیدن تحمل کنم، بنابراین من تعجب بود که چگونه ما می تواند آنهایی که غیر ضروری" قطع "به طوری که ما به راحتی می تواند پیدا کردن آنچه ما می خواستیم، "Funamizu می گوید. "فکر اولیه با این شیشه ای است که آنها را خاکستری از آن می تواند با یک صفحه نمایش تلفن همراه معمول انجام شده است، اما من می خواستم به مردم در دنیای واقعی نگاه کنید، نه روی صفحه نمایش کمی کوچک است." 

Funamizu تا به یک دسته از کار عالی است. در واقع، مفهوم به دنبال شیشه ای خود موفق به کسب جایزه طراحی دوباره در سال 2009. مطمئن باشید که سر در را به وبلاگ خود را به بیشتر از طرح های مربوط به اینده است.
 
از این دستگاه می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یک ساختمان، خودرو یا حتی یک حشره استفاده کنید.
 
 
به کمک این دستگاه خواهید توانست پلان طبقات یک ساختمان را مشاهده کنید.
 
 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 107 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت: 1:53

 

 آینده از کلمات عبور به اینترنت ممکن است یک حلقه شما را در انگشت خود را می پوشند. این برای تلفن های موبایل وحشی ، اما این که چگونه گوگل می خواهد به جای رشته طولانی پیچیده از اعداد ، حروف و علائم شما نمی توانید به یاد داشته باشید . شما ممکن است هرگز به درخواست یک رمز عبور جدید دوباره ، که رویای من برای همه است.

با توجه به سیمی ، رئیس جمهور گوگل از امنیت اریک گراس و مهندس Mayank Upadhyay خواهد جایگزین رمز عبور خود را در IEEE امنیت و مجله حفظ حریم شخصی کاربران اواخر این ماه زمین. برخی از حالات ممکن است یک کارت رمزنگاری از طریق یک پورت USB ، یا امکان ورود و خروج از یک حلقه در انگشت خود را شامل . این برای تلفن های موبایل بسیار کمتر آزار دهنده تر از به خاطر سپردن یک کلمه واقعی یا عبارت ، اما می شود آن را راحت تر ؟
گوگل در حال حاضر کار از جنبه های USB با تغییر کروم و با استفاده از یک YubiKey ساخته شده است. بخش خوب است، هر چند، این است که به هیچ نرم افزار اضافی مورد نیاز ، به سادگی آن وصل کارت به پورت خود را و آن را به شما را در گوگل وارد شوید. ایده این است که یک روش اعتبارسنجی برای همه چیز، مثل یک شاه کلید .
" ما می خواهیم گوشی های هوشمند خود یا کارت هوشمند تعبیه شده انگشت حلقه به اجازه یک کامپیوتر جدید را از طریق یک شیر آب بر روی کامپیوتر، حتی در شرایط که در آن گوشی خود را ممکن است بدون اتصال سلولی است ، " یک کارمند گوگل توضیح داد
گراس می گوید: ایده های گوگل کلمه عبور نابودی نه در دسترس نباشد ، نوعی از PIN پشتیبان گیری مورد نیاز است، اما می شود آن را قطعا شروع می شود. اگر چیزی شبیه به این می کند که اومدن و رفتن ، وب سایت های دیگر نیاز به حمایت از روش ورود برای بیش پذیرش گسترده .

این همه برای تلفن های موبایل اولیه در حال حاضر، در مرحله ایده است، اما من دوست دارم که در آن این است که رفتن . در همین حال ،  توصیه ما یعنی 1Password
 

 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 91 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392 ساعت: 3:54

 

 

 

 مهم نیست که چگونه بسیاری از برج های رله سیگنال پتو شهرستان خود را ، کیفیت پذیرایی بی سیم خود را اغلب می توانید در چند مرحله تغییر شدت ، گاهی اوقات. اما محققان MIT فکر می کنم آنها نمیفهمد چگونه به منظور بهبود پذیرش با استفاده از خطا کدهای تصحیح است که بدون در نظر گرفتن نویز سیگنال قرار دارند کار می کنند.


خطا کدهای تصحیح (ECC) است با استفاده از داده ها را پشتیبانی می کند و تا که به آن انتقال بدون از دست دادن راحت و کاربر پسند و بدون در نظر گرفتن سطح کانال های ارتباطیاز سر و صدا. این با ارسال یک پیغام آزمون کد گذاری شده ، مانند یک کلمه کد ، برای تست سطح سر و صدا در یک کانال ، سر و صدا در کانال کار می کند ، دیگر کلمه کد باید . مشکل این است که در کانال های پر سر و صدا ، کلمه کد می شود بازدارنده طولانی، و در کانال های با نوسان سطح سر و صدا، کلمه کد ممکن است بیش از حد کوتاه برای اطمینان از انتقال صحیح داده ها.

راه حل MIT برای این مشکل ساده استفاده از یک کلمه کد طولانی تنها شکسته را به تکه است . به عنوان گرگوری Woell ، استاد گروه مهندسی برق و علوم کامپیوتر در MIT توضیح می دهد ،
در واقع سیستم یک کلمه کد ایجاد، شکستن آن را به بخش، و ارسال هر بخش به ترتیب تا زمانی که دستگاه دریافت به اندازه کافی از کلمه کد برای رمزگشایی پیام. این آثار که آیا کانال فقط سر و صدای کم و یا زیاد. 

گفت: در حالی که هنوز در فاز تحقیقاتی است، موانع چند ایستاده بین این سیستم جدید و به کارگیری copmmercial وجود دارد H. وینسنت پور، رئیس دانشکده مهندسی و علوم کاربردی در دانشگاه پرینستون. "کدهای ذاتا عملی،" ضعیف MIT اخبار گفت. "در واقع، این مقاله نه تنها به توسعه تئوری و تجزیه و تحلیل از کدهای چنین بلکه نمونه های خاص از سازه های کاربردی فراهم می کند.
 

 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 136 تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392 ساعت: 2:33

 گوگل انجام می شود یک تن از صحبت کردن در مورد جستجو در داخل رویداد جستجوی خود را امروز و دو تا از بزرگترین پیشرفت های جدید را بر روی دسکتاپ می باشد. این فقط اعلام کرد که آندروید به سبک جستجوی صوتی به کروم ( با پشتیبانی از فقط به زبان انگلیسی ، در ابتدا ) به رهبری ، و آن را با یک جستجو جدید از ویژگی های تصویر ( همچنین در کروم یا فایرفاکس قابل دسترس با پسوند ) پیوست. برای استفاده از این قابلیت دوم ، شما به سادگی کشیدن و رها کردن یک تصویر و یا برش داده شده وURL تصویر را در جعبه جستجو رب، و پس از آن گوگل نهایت سعی خود را به آن را تشخیص و ارائه نتایج مربوطه - از جمله شناسایی محل درعکس تعطیلات قدیمی، به عنوان مثال (هر چند گوگل آن اشاره شده است انجام نمی دهد تشخیص چهره ) . هر دو ویژگی خواهد شد نورد از طی چند روز آینده ، اما شما می توانید یک نگاه اجمالی از آنها در حال حاضر در فیلم ها نسخه ی نمایشیپس از استراحت می کنید .

 

آموزش اینترنت همراه اول


در خبری دیگر، گوگل اعلام کرد صفحات فوری ( نیز پس از شکستن demoed ) ، که وعده به سرعت در حال دیدن سایت توسط نتایج: از شماره prerendering زمانی که خود را " اعتماد به نفس شما به آنها کلیک کنید. " این در دسترس است در آخرین نسخه توسعه دهنده کروم امروز، و نیز در بتا عمومی بعدی گنجانده شود. در نهایت، گوگل با تایید تعدادی از تجدید نظر به ارائه تلفن همراه خود، از جمله مجموعه ای جدید از آیکون های میانبر، گزینه های جستجو افزایش یافته است ، و نتایج سریعتر محلی که در حال دیدن بر روی یک تلفن ، و همچنین برخی از جستجو و تصویر نتایج: از شماره نونما که در زمان که همه آنها هم نورد از امروز - است به طور خاص به قرص طراحی شده است.
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 24 بهمن 1392 ساعت: 0:38

 گوگل یک راه برای همه (حتی مشنگ ها) alohomora'd تا به دیدار کوچه دیاگون بدون نیاز به دسته سحر و جادو. شما هم اکنون می توانند از معروف مجموعه هری پاتر در استودیوی برادران وارنر در لندن از طریق خیابان ها، و عملا بازدید از مغازه ها خود را مانند Ollivander یا جادوگر Weasleys garishly رنگی 'خس خس. این اولین مکان نمای خیابان در یک ساختمان نیست - در واقع، مانتیسلو اقامت توماس جفرسون در حال حاضر برای بازدید کنندگان دیجیتال باز - اما مجموعه فیلم هستند درمان نادر است. این احتمالا بهترین کاری بعدی برای کسانی که می خواهند برای دیدن کوچه دیاگون در فرد، اما نمی تواند به لندن پرواز می کند، حتی اگر چراغ استودیو و صفحه نمایش سبز پشت گرینگوتز می تواند کودکی را خراب کردن. مگر در مواردی که، البته، اشمیت، صفحه برین و در واقع جادوگران که اضافه شده است کسانی که در مرحله تکمیل نهایی را به یک جادویی جعلی بازار نگاه واقعی است.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392 ساعت: 21:43

 
 
 
 
 
 
 
 
 
رگولاتور ارتباطات راه دور بریتانیا Ofcom می نشان داده است که 20 سازمان در آزمایش های عمده ای از فضای سفید UK بیش از شش ماه آینده شرکت خواهند کرد. فضای سفید است به سادگی طیف استفاده نشده است که ایستگاه های بیش از حد هوا TV جدا می کند. با توجه به فرکانس پایین آن ، سیگنال های که با استفاده از فضای سفید می تواند بیشتر از Wi-Fi و دیگر سیگنال های رادیویی سفر می کند. مایکروسافت، گوگل ، و دیگر سازمان در حال برنامه ریزی برای تست پهنای باند تلفن همراه و سنسور برای نظارت بر شهرستانها و ترافیک با استفاده از طیف . مایکروسافت، یک شرکت است که ابراز علاقه در فضای سفید UK پیش از این، فاصله سفید در گلاسکو تست به ارائه رایگان Wi-Fi و با هم پیوند دارند یک شبکه از سنسور .

گوگل پایگاه داده های هوشمند طراحی شده برای اطمینان از استفاده از فضای سفید با دستگاه های دیگر ، نگرانی های کلیدی برای تجهیزات میکروفون بی سیم است که با بهره گیری از شکاف فرکانس در زمان های خاص دخالت نمی تست . BT ،ISP UK و غول ارتباطات از راه دور ، همچنین در آزمایش فضای سفید نقش دارد. کار در کنار Neul ، شرکت شبکه که ایجاد اولین شبکه فضای سفید در سطح شهرستان ، این جفت ارز انتقال داده ها تراکم ترافیک با استفاده از فضای سفید را تست کنید. خلبان جذب کرده است راه اندازی UK و به نفع گوگل و مایکروسافت عمدتا به دلیل پتانسیل برای استفاده از فضای سفید است. اگر دادگاه موفق هستند و سپساجرای آینده می تواند بی سیم پهن باند را به مناطق روستایی که در آن این مشکل برای دسترسی به اینترنت در انگلستان به ارمغان بیاورد.
 
 

 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392 ساعت: 2:02

 حدس بزنید چه؟ اینترنت در حال رشد است ، با فراز و نشیب . تن از کاربران جدید در حال پیوستن به انقلاب دیجیتال هر و هر روز ، در سراسر جهان ، از طریق اتصال به خط تلفن همراه و یا ثابت. و در حال حاضر، یک مطالعه جدید نشان داده است که ترافیک آنلاین جهانی تا سال 2015 چهار برابر . بله، چهار برابر ، حتی از جایی که آن را در امروز ! این رشد عظیم ، بدون هیچ تردیدی در مورد آن است، و شما به تعجب چه تغییراتی مورد نیاز خواهد بود برای راضی نگه داشتن همه از آن دسته از کاربران . این مطالعه ، که توسط سیسکو قرار داده ، همچنین مقدار اسباب بازی های همان سال به بالا رفتن از وب سایت لینک به 15 میلیارد می بیند .


این رقم در پنجم ویژوال شبکه سالانه شرکت پیش بینی صفحه اول ، که همچنین پیش بینی شده است که در حدود 3 میلیارد نفر ( بیش از 40 درصد از کل جمعیت جهان ) خواهد شد با استفاده از اینترنت در برخی از راه تا سال 2015 مشخص شده است. Suraj شتی سیسکو معاون رئيس جمهور ، این بود که بگم: "رشد انفجاری در ترافیک داده ها در اینترنت ، به ویژه تصویری، یک فرصت در سال ایجاد پیش رو برای بهینه سازی و کسب درآمد از اینترنت تجربه های بصری ، مجازی و تلفن همراه" این مطالعه همچنین اشاره کرد که در حالی که رایانه های شخصی به 97 درصد از تمام ترافیک اینترنت مصرف کنندگان منجر شد در سال گذشته، که شما را به 87٪ در 4 سال آینده با توجه به مردم تبدیل به تلفن های هوشمند ، قرص ، و تلویزیون / دستی رها .
 
 
 
همچنین، ترافیک آنلاین ویدیو (که شامل 3D و انتقال HD) خواهد بود 14X بیشتر در سال 2015 نسبت به سال گذشته. اگر پیش بینی درست ثابت می کند، یک میلیون دقیقه از ویدیو های کروز را از طریق اینترنت در هر ثانیه تنها در سال 2015. بزرگ، تغییرات بزرگ در حال آمدن است - و امیدوارم که شما آماده هستید!
 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت: 1:31

 شما احتمالا تلفن همراه رو در جیب شما ، اما یک کشف جدید توسط پژوهش سوئیس می تواند یک زیر پوست شما قرار داده است . با تغییر واکنش سلول به ژن های خاص و آنزیم ها، محققان توانستند به آنها را به برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات بودند. نوع مانند در صورتی که بر روی گوشی بوده است. شما می دانید، تلفن همراه.


این مانند این است: یک عدد سلول می شود ایمپلنت کمی مولکولی، که آن را شروع به تولید آنزیم . این آنزیم پس از آن به سلول شماره دو ارسال می شود. شماره همراه دو پس از آن شروع می شود تولید آنزیم خود را که اساسا می گوید: " پیام دریافت کرد. من آن شخص شدم " که به اولین می رود . و وقتی که می شود به همراه شماره یک، هر دو آنها " قطع " و جلوگیری از تولید آنزیم .

به طور طبیعی، سلول های شما در حال حاضر به یکدیگر صحبت می کنید، اما قادر به کنترل این روند یک گام بزرگ است . چنین چیزی شده است با سلولهای مخمر ساده تر انجام می شود ، اما توانایی این کار را با آنهایی که پستانداران بدان معنی است که روزی آن را ممکن است ممکن است به رفع اتصالات درست عمل در بافت بیمار های سرد خواستار آنها را با پیام های انسان ساخته شده است . این جفت ارتباطات نیز مدولار می باشد ، به طوری که آنها را می توان به شبکه های بزرگتر و بزرگتر ساخته شده است. این یک فن آوری امیدوار کننده است ، تا زمانی که این سلول ها دارای برنامه های داده ها خوب است.
 
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 102 تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 ساعت: 22:11

 تعدادی از فروشندگان پیشرو مرورگر و دیگر شرکت های فن آوری، از جمله مایکروسافت، گوگل، اپل، ادوبی، فیس بوک، HP، نوکیا، موزیلا، اپرا و W3C، فقط از راه اندازی این پروژه وب پلت فرم اسناد در WebPlatform.org اعلام کرد. هدف این پروژه ایجاد "جدید، معتبر استانداردهای باز وب سایت اسناد و مدارک، می گوید:" نرم افزار اپرا. این سایت مثل ویکی، می گوید اپرا، می خواهد به اطمینان حاصل شود که توسعه دهندگان به راحتی می توانید پیدا کردن "اطلاعات دقیق و با کیفیت در تمام موضوعات HTML5، CSS4 و دیگر ویژگی های استاندارد در سراسر بسیاری از منابع مبتنی بر وب در دسترس است." 

در حال حاضر، شرکت های پشتWebPlatform.org استدلال می کنند، توسعه دهندگان تلاش برای پیدا کردن پاسخ معتبر به سوالات خود را در مورد فن آوری های وب مدرن و اغلب، توسعه دهندگان مجبور به توسل به بدانند راه حل حق را از طریق آزمون و خطا (تیم گوگل این توصیف به عنوان "شکار لاشخور"). سایت جدید، می گوید ادوبی، این کار را با فراهم آوردن توسعه دهندگان تغییر خواهد کرد "تک، منابع قطعی برای رفتن به." در سایت، کاربران به مستندات API، اطلاعات در مورد سازگاری با مرورگر، نمونه، بهترین شیوه و وضعیت از مشخصات مختلف پیدا . 
این سایت شده است با اطلاعات از سازمانهای شرکت کننده کاشته، اما هر کسی قادر خواهد بود برای کمک به محتوای به پروژه.W3C به عنوان convener و متصدی سایت خدمت می کنند، اما سازمان های مختلف شرکت کننده استرس باشد که این یک تلاش جامعه است.
"مردم در جامعه وب -، تجربه و دانش عملی در مورد وب فوق العاده ای - از جمله سازندگان مرورگرها، سازندگان ابزار، و توسعه دهندگان پیشرو و طراحان" مدیر W3C تیم برنرز لی در بیانیه کنسرو امروز گفت. "وب پلت فرم اسناد یک پروژه بلند پروازانه که در آن همه ما که پرشور در مورد وب می تواند دانش به اشتراک گذاشتن و کمک به یکدیگر است."
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 99 تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 ساعت: 2:32

 این ، با این حال ، متفاوت است. این اولین تلاش یک شرکت هواپیمایی در ایالات متحده به ارائه اینترنت در پروازهای بین قاره ای است .

شما ممکن است AirTran ، آلاسکا، آمریکا ، دلتا و ویرجین امریکا به عنوان شرکت های هواپیمایی است که به شدت نصب شده است که اینترنت در داخل هواپیما خود را در طول چند سال گذشته را تشخیص دهد. کسانی که از خطوط هوایی ، با این حال، از نظر جغرافیایی به دلیل سیستم استفاده می کنند محدود .
تمام کسانی که قرارداد حمل با گوگو به ارائه دهنده اینترنت خود را، و گوگو سیگنال های آن را انتقال از زمین : این ایستگاه در سراسر ایالات متحده اجازه می دهد که هواپیما برای اتصال به اینترنت می باشد.
اما این ها در آب نصب شده است، بنابراین نسبتا به زودی پس از شما را به " پا خیس " در پرواز خود ، به اینترنت متوقف می شود کار می کند.
خطوط هوایی شبیه به این سیستم به دلیل آن آسان است به نصب ( می توان آن را به مدت یک شب در هواپیما انجام می شود ) ، سیستم نسبتا ارزان است و پهنای باند ارزان است. که باعث می شود یک ترکیب برنده است، اما آن را دارای محدودیت . به همین دلیل متحده است که یک مسیر متفاوت است.
متحده نصب اینترنت ماهواره ای مبتنی بر در هواپیما خود را . تا زمانی که این هواپیما در طیف وسیعی از ماهواره است ، پس از آن به اینترنت می توانند آزادانه جریان یابد. متحده است به دور از اولین هواپیمایی برای انجام این کار . در واقع، جنوب غربی شده است نصب اینترنت ماهواره ای برای در حالی که اکنون نیز هست، اما یک مسئله بزرگ وجود دارد.
مشکل با اینترنت ماهواره ای مبتنی بر به طور کلی است که آن را گران تر. شما انتظار می رود که به صورت - ماهواره نمی آیند ارزان نیست.
ملاحظات در مورد مقدار وزن از آنتن اضافه شده به هواپیما ، هزینه و مدت زمانی که طول می کشد که برای انجام یک نصب ( طولانی تر از یک شب مورد نیاز توسط گوگو ) وجود دارد.
دفاتر لوکس بوئینگ در آسمان
هواپیمایی اند مردد به نزول مقدار زیادی از پول را به چیزی که ، تا کنون، تا به استفاده بسیار دیده نشده است. اگر چه گزارش ها پر از لکه است ، بیشتر شرکت های هواپیمایی در استفاده از درصد های تک رقمی در هواپیما اشاره کرد . برخی بیشتر ، مانند ویرجین امریکا و بیشتر تکنولوژی ادراک فردی است، اما به طور کلی ، آن را به مقدار زیادی نیست.
متحده، با این حال، ساخت شرط که آن را در تعداد بیشتری در گرفتن و از آن خواهد شد ملایمت مهم است. چقدر شما هزینه ، مسافر ؟ ما نمی دانیم ، زیرا متحده هیچ نمی گفت . اما ما می توانیم در آن شرکت هواپیمایی لوفت هانزا شریک نگاهی به گرفتن ایده از چگونه خطوط هوایی دیگر در مسافت های طولانی در حال قیمت گذاری همان سیستم .
هنگامی که شما امروز پرواز لوفت هانزا ، شما می توانید به مدت یک ساعت (در حدود 15 دلار) یا 19.95 € به مدت 24 ساعت ( در حدود 27 $) پرداخت € 10.95 . متحده قطعا خواهد آمد تا با قیمت گذاری خود را دارد، اما این به شما می دهد حس از آنچه شما دنبال آن هستید در .
پنج سالن فرودگاه فوق العاده ای
حالا که متحد ساخته است حرکت ، ما باید صبر کنید و ببینید که اگر دیگران را دنبال کنید . یک سخنگوی دلتا می گوید که این هواپیمایی است " به بررسی گزینه های اتصال بین المللی برای مشتریان خود اما ( ما ) را اطلاعات بیشتر در این زمان را ندارد. "
این ممکن است در واقع حرکت متحد که دیگران را هل می دهد برای ارائه اینترنت در مسافت های طولانی بلکه پیشرفت های فن آوری باشد.
ماه گذشته ، یک ماهواره جدید به فضا پرتاب شد ، و آن را سریع تر فراهم می کند، اینترنت ارزان تر است. ( با استفاده از تکنولوژی های مختلف از سرویس متحده با امضاء کرده است تا برای پرواز در مسافت های طولانی خود را ) . شرکت های فرعی جت بلو LiveTV شده است ارائه این گزینه، و جت بلو خود را از سال آینده آغاز نصب آن بر روی ناوگان خود را .
آیا دلتا و آمریکا در نهایت در خط سقوط قرار داده و اینترنت در ناوگان حمل و نقل طولانی خود را؟ من تصور کنید، اما زمانی که آن اتفاق می افتد و با چه تکنولوژی هنوز باقی مانده است دیده می شود.

 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 105 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392 ساعت: 4:16

 NASA رکورد خود را برای انتقال اطلاعات به و از ماه شکست است. در حال حاضر، آن را دارای622Mbps رک و پوست کنده شگفت انگیز سرعت انتقال به سنگ است که به دور سیاره کوچک ما .


آژانس قادر به دستیابی به آن با استفاده از لیزر ، به جای آن از رادیو موج ، برای انتقال داده بین ایستگاه زمینی خود را در نیومکزیکو و یک فضاپیما که در مدار ماه ، 239،000 کیلومتر فاصله دارد. بخشی از تظاهرات ماه ارتباطات لیزری، آژانس نیز قادر به ارسال داده ها بدون خطا به LADEE ( اتمسفر ماه و گرد و غبار محیط زیست اکسپلورر ) فضاپیما در نرخ 20Mbps بود.

این ضربان تلاش های قبلی برای ارسال داده ها از طریق فضا با استفاده از تکنیک های مشابه ، به ویژه در اوایل سال جاری که پرتو NASA مونالیزا به فضا در نه لاشی 300 بیت در ثانیه بود. موفقیت جدید از LLCD نشان دهنده پیشرفت های عمده ای در ارتباطات فضایی : NASA قبلا در فرکانس رادیویی لینک داده متکی بود ، اما آنها قادر به حمل مقدار از داده هایی را که این سازمان در آینده نیاز نیست.

بنابراین ، در حالی که LLC در حال حاضر اثبات مفهوم ، آن را به امید آن خواهد شد خدمات واقعی دیده می شود. " ما از نتایج حاصل از این تظاهرات را تشویق به این نقطه، و ما اعتماد به نفس ما را به راه راست به معرفی این قابلیت جدید را به خدمت عملیاتی به زودی هستند ،" توضیح داد بدری یونس ، معاون مدیر دیپلم ناسا برای ارتباطات فضایی و ناوبری . و رک و پوست کنده ، زمانی که اینترنت در ماه سریع تر از برخی از اتصالات خانه است ، شما می دانید در آینده آمده است. [ NASA از طریق آستانه ]
 
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1392 ساعت: 3:49

 نه، ما در حال شوخی نیست. گوگل به طور جدی پیشنهاد هوا اسطوانات شده دسترسی به اینترنت گرم، و در حال حاضر راه اندازی یک پروژه آزمایشی در نیوزیلند با 50 تست در تلاش است تا از طریق ، بالون خورشیدی هلیوم پر ارتباط برقرار کنند. یکی از گوگل [ X ] پروژه moonshot ، یک زن و شوهر از فیلم ها پس از شکستن توضیح این موضوع تعبیه شده، و فن آوری گوگل می خواهد به استفاده از برای رسیدگی به آن وجود دارد. آرم شوخ پروژه لون ، بازتاب های سفارشی کاربران آنتن طراحی شده استفاده خواهد شد برای دریافت سیگنال خود را از بالن شناور دو برابر هواپیماهای تجاری پرواز کند. سیگنال از زمین بر ​​آنتن ، تا بالون ، که با استفاده از قرار دادن در ارتفاع بالا خود را برای پخش بسیار بیشتر از روش های دیگر می رود . در آینده ، این شرکت پیش بینی کاربران تلفن همراه اتصال به بالن به گسترش خدمات که در آن هیچ یک امروز وجود دارد.


به گفته گوگل، در " بیش از نیمی " از کشور در نیمکره جنوبی و برای دو نفر از سه نفر بر روی زمین ، دسترسی به اینترنت به مراتب بیش از حد گران است. این تلاش برای راه اندازی پروژه های آزمایشی در کشورهای دیگر در همان عرض جغرافیایی به عنوان نیوزیلند ، بنابراین علاقه مند 40 ساکنان جنوب موازی باید این اطلاعات را به مقامات مناسب ، بلافاصله به جلو . در همین حال ، کنجکاو کیوی می تواند ثبت نام برای شرکت در این پروژه بر روی وب سایت خود را ، و یا شرکت در جشنواره پرواز در کرایستچرچ در روز یکشنبه برای دیدار با تیم و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

بروز رسانی: چک کردن یک ویدیو دیگر از راه اندازی اولین بالن پس از آن تعبیه شده، به ضرب گلوله در گوگل شیشه های تی ری Ratcliff و دیدن عکس های و حتی بیشتر را در سایت خود گیر در گمرک.
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت: 2:36

 عبارت گرفتن است " دریافت Google برگشت شما ، " یادآوری میکند که هر نسخه از ویندوز شما در قبلا بود ، شانس شما شد موتور جستجوی گوگل مرورگر کروم با استفاده از و . حالا که شما تا به ویندوز 8 نقل مکان کرد، شما می خواهید به آنها را در هر دو بازگشت .


برنامه جستجو در گوگل برای ویندوز 8 در حال حاضر در دسترس برای مدتی بوده است ، و ما آن را در اوایل این هفته بررسی می شود. این نرم افزار واقعا فقط به آنچه شما می خواهم از این شرکت ( از طریق مسنجر گوگل، خطوط، و تمام ) ، به علاوه برخی از سفارشی لمس اضافی ( پیش نمایش تصویر برای کشیدن ساخته شده است ) و جستجوی صوتی انتظار می رود. در صورتی که شما ترجیح می دهم با لینک مستقیم ، آن را در فروشگاه رسمی ویندوز در دسترس است.

مرورگر کروم در عین حال نیز برای صفحه لمسی ، از جمله دکمه ها بزرگتر و توانایی کروم را باز نگه دارید در کنار دیگر برنامه های مورد علاقه خود را بهینه سازی . متاسفانه، فروشگاه ویندوز است که به راحتی قابل جستجو نیست، بنابراین شما واقعا باید آن را نصب کنید با رفتن به یک دامنه Google.com اول است. شاید به همین دلیل گوگل getyourgoogleback.com خرید فقط برای این کمپین : فروشگاه ویندوز است (هنوز) آسان نیست به فهرست در وب .

گوگل به احتمال زیاد بیشتر از محصولات و خدمات خود را به این صفحه وب سایت اضافه خواهد شد آن را به عنوان شروع می شود انتقال آنها را به ویندوز 8 . ما شما را ارسال کرده است که ما بیشتر.
 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 22:00

 اینترنت از چیزهایی که نشان دهنده خروج بزرگ در تاریخ اینترنت، به عنوان اتصالات فراتر از دستگاه های محاسبات حرکت می کند، و شروع به قدرت میلیاردها دستگاه های روزمره ، از متر پارکینگ به ترموستات خانه.

برآورد اینترنت از چیزهایی و یا ارزش بازار IOT گسترده است ، از تعریف IOT خواهد شد یک لایه منتشر از دستگاه ها، حسگرها، و قدرت محاسباتی که پوشش تمام صنایع مصرف کننده ، کسب و کار به کسب و کار و دولت است. 1.9 میلیارد دستگاه در سال 2018 امروز و 9 میلیارد :IOT برای تعداد فزاینده عظیمی از ارتباطات تشکیل می دهند. در آن سال، از آن خواهد شد تقریبا به تعداد گوشی های هوشمند ، تلویزیون های هوشمند، قرص ، رایانه های پوشیدنی، و رایانه های شخصی در ترکیب برابر است.
در یک گزارش جدید از BI اطلاعات ، ما در انتقال اشیاء یک بار ، بی اثر به دستگاه های هوشمند حسگر مملو است که می تواند با ابزار های دیگر در زندگی ما ارتباط برقرار کنید. در فضای مصرف کننده ، بسیاری از محصولات و خدمات در حال حاضر بیش از به IOT عبور ، از جمله آشپزخانه و لوازم خانگی ، روشنایی و گرما محصولات، بیمه و شرکت صادر دستگاه نظارت خودرو اجازه می دهد که رانندگان به پرداخت بیمه فقط برای مقدار رانندگی انجام می دهند .
در اینجا برنامه های کاربردی بالا کسب و کار به کسب و کار و دولت هستند :

تبلیغات اتصال و بازاریابی است. سیسکو معتقد است که این گروه ( فکر می کنم بیلبوردهای متصل به اینترنت ) خواهد بود یکی از سه دسته IOT بالا، همراه با کارخانه های هوشمند و سیستم های پشتیبانی از راه دور .
هوشمند سیستم های مدیریت ترافیک. پژوهش Machina ، در یک مقاله آماده برای انجمن GSM، می بیند 100 میلیارد دلار درآمد در سال 2020 برای برنامه های کاربردی مانند تلفات برداری و احتقان مجازات . یک منبع درآمد مرتبط خواهد بود هوشمند مدیریت پارکینگ ، فضای ، انتظار می رود به درایو 30 میلیارد دلار درآمد .
زباله سیستم های مدیریت . در سینسیناتی ، حجم زباله های مسکونی کاهش یافت 17 ٪ و حجم بازیافت 49 ٪ از طریق استفاده از یک برنامه "پرداخت به شما به عنوان پرتاب " استفاده می شود که تکنولوژی IOT برای نظارت بر کسانی که بیش محدودیت های زباله بزرگ شد.
شبکه های برق هوشمند که میزان مصرف اوج انرژی را تنظیم کنید. این نماینده پس انداز 200 میلیارد دلار به 500 دلار در هر سال تا سال 2025 ، با توجه به موسسه جهانی مک کینزی .
سیستم های هوشمند آب و متر . شهرستانها از دوحه ، سائو پائولو، و پکن اند نشت 40 تا 50 ٪ با قرار دادن سنسور در پمپ ها و زیرساخت های آب های دیگر کاهش می یابد.
استفاده صنعتی از جمله خطوط اینترنت مدیریت مونتاژ، کارخانه ها متصل شود، و انبارها ، و غیره
گزارش کامل از نمودارها و داده ها است که می تواند به راحتی دانلود قرار داده است استفاده کنید.
در کامل، این گزارش :
شکسته شدن که محصولات و صنایع در مصرف کننده و شرکت طرف شاهد بزرگترین سرمایه گذاری در IOT ، و اینکه چه نوع از فن آوری های به دست آوردن بیشترین کشش
در نظر است که در آن رشد خواهد کرد که در آینده می آیند
اندازه بازار برای IOT در شرایط از کل دستگاه ، درآمد ، و ارزش اقتصادی
به بررسی آنچه که از بلوک های ساختمان از دستگاه های IOT هستند، چگونه این دستگاه ها خواهد شد با مصرف کنندگان در ارتباط است ، و چه راه حل های اشیاء هوشمند طراحی شده به آدرس
در نظر موانع است که می تواند IOT از تحقق پتانسیل کامل خود مانع ، از جمله استانداردهای متفاوت و نامطمئن ROI

 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت: 0:51

 چهار شرکت یک یادداشت تفاهم در مورد این موضوع را امضا کرده اند و به راه اندازی یک کنسرسیوم برای توسعه یک استاندارد باز برای نرم افزار برای کنترل لوازم خانگی "هوشمند" . این استاندارد برای هر تولید کننده لوازم خانگی باز خواهد شد ، استانداردهای مختلف، مانند Wi-Fi و های ZigBee ، پشتیبانی و همچنین باید شامل پشتیبانی از برنامه ای که اجازه می دهد دستگاه را به سیستم اتوماسیون خانه و خانه کنترل یکپارچه ، مانند کسانی که از CRESTRON و Control4 .


ایده این کنسرسیوم است به تحکیم استانداردهای ارتباطات مختلف را به یک واحد خانه مرکزی که متصل به اینترنت ، اجازه دادن به کاربران را از طریق یک رابط واحد هر دو در خانه و کنترل از راه دور دستگاه های متعدد . این واحد می تواند با هر تولید کننده ساخته شده است ، تا زمانی که آن را مطابق استانداردهای نرم افزار کنسرسیوم است.

در نمایش قابل فروش الکترونیک (CES) 2013 ، سازندگان لوازم خانگی از جمله LG نشان داد طیف وسیعی از دستگاه های خانه های هوشمند اعم از تلویزیون به جاروبرقی روباتیک و ماشین لباسشویی. بوش یک نام بزرگ است به صورت محلی در ماشین لباسشویی ، خشک کن و ماشین های ظرفشویی، سیسکواینترنت و شبکه های غول پیکر است ، در حالی که ABB یک شرکت چند ملیتی سوئیس با سابقه ای طولانی از صنعتی و تجاری مدیریت شبکه و اتوماسیون می باشد.

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 90 تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392 ساعت: 22:42

 که از فناوری مدرن "ما را قادر به فرستادن ارتباطات ... با سرعت از فکر، و هم برای از میان بردن و همچنین فضای"؟ اگر پاسخ شما "اینترنت" حق با شماست. اگر پاسخ شما "تلفن"، "تلویزیون" و یا هر سرعت از نور فن آوری ارتباط از راه دور دیگر، شما نیز حق با شماست. این نقل قول از کتاب در 1860 توسط جورج بارتلت پرسکات، یک مقام رسمی تلگرافی آمریکایی است. 

 
در سال 1860، سریع ترین لینک های مخابراتی بین کالیفرنیا و نیویورک پونی اکسپرس، که در زمان حداقل 10 روز تا یک پیام را به طرف دیگر از قاره بود. سپس یک روز در سال 1861، نخست قاره تلگراف به پایان رسید و شما می توانید پیام را در سراسر قاره در 10 ثانیه ارسال کند. دو روز بعد، پونی اکسپرس رسما عملیات متوقف شد. پرسکات را بر روی چیزی است.
باستان کلمه یونانی " تله " به معنی " دور " . به telecommunicate است برای برقراری ارتباط دورتر از شما می توانید فریاد . هنگامی که شما را در ارتباط دو نقطه با یک کانال با سرعت از نور ارتباط از راه دور ، شمافضا زمان ، فاصله بین نقاط را نابود . شما یک نوع از کرم چاله دریافت کنید.
 
اینترنت شبکه ای از بستند فضا زمان اتصال هر انسان در این سیاره است . اگر می خواهید با کسی چت چهره به چهره، شما فقط به تلفن همراه خود را خیره و آنها را به آنها زل می زنند. شما نمی توانید بگویید که آیا آنها هزاران مایل دور، و یا در اتاق بعدی است.
 
اما هنگامی که آن را به چیز های فیزیکی می آید، ما هنوز تحت ظلم و ستم از فضا زمان زندگی می کنند. کوین اشتون ، مخترع اصطلاح " اینترنت چیزها " ، نوشت: در سال 1999 : "ما فیزیکی ، و بنابراین محیط زیست ما است ... شما می توانید بیت خوردن، سوزاندن آنها را به گرم ماندن و یا آنها را در مخزن گاز خود را . ایده ها و اطلاعات مهم هستند، اما چیز مهم خیلی بیشتر است. "فقط در اطراف اتاق نگاه در حال حاضر، در هر چیزی غیر از تلفن همراه خود را . تمام چیزهایی که شما می توانید ببینید و لمس بر که در آن شما در فضا، و یا در چه مقدار زمانی که شما صرف حرکت خود را به محل جدید می باشد بستگی دارد.
 
این یک مشکل است، چرا که در هر لحظه ، بسیاری از چیزهایی که برای شما مهم است در خط خود را از دید نیست. تقریبا هیچ یک از مواد غذایی شما در حال رفتن به خوردن آن روز است . تقریبا هیچ یک از لوازم شما قصد استفاده از آن شب می باشد. این ظلم و ستم از فضا زمان که در اینترنت از چیزهایی در حال حاضر شروع به سرنگونی است.
 
اینترنت از چیزهایی که دارای سه عملکرد عمده فضا ، نابودی :
 
Transportationmaking دور همه چیز را به شما می آیند
انتقال از راه دور است - فورا به گرفتن کپی از دور همه چیز
های telepresence - تعامل با افراد دور و چیزهایی
 
 
1.حمل و نقل 
 
در گذشته، دور چیز هیچ راهی برای دانستن آنچه شما از آنها می خواست و یا زمانی که شما آن را می خواستم به حال.همه چیز به درستی نمی دانید که چگونه به شما در پیدا کردن. بنابراین شما می خواهم به سفر به که در آن همه چیز بود - به یک رستوران، به خانه خود، به فروشگاه های مختلف. 
 
اگر شما از آمازون خرید به جای رفتن به فروشگاه، شما را در اینترنت از همه چیز است. سال گذشته، آمازون دست آورد فن آوری انبار شرکت سیستم. در این تارنما رباتیک. هنگامی که شما با یک کلیک بر روی آن مسواک، ربات های آمازون این حرکت را از عمیق در داخل انبار بر روی زمین که در آن کارکنان آن را بسته و کشتی آن را به شما. 
 
اینترنت از چیزهایی حمل و نقل همه چیز برای شما بسیار سریع است، اما نه با سرعت نور است. آن استفاده می کند بیت سرعت در حال حرکت از اینترنت در راه skydivers استفاده از یک شوت خلبان کمی به جلو بزرگتر، چتر نجات سنگین تر است
 
2.انتقال از راه دور 
 
در واقع، گاهی اوقات اینترنت از چیزهایی که می کند همه چیز را دور شما آمده است در سرعت نور است. ترفند این، به نام "انتقال از راه دور"، این است که تبدیل به چیزهای بیت و پس از آن به چیز دیگر. 
 
اولین teleporters قبل از اختراع اینترنت شد، اما دور "کلیشه عین متن" آنها به شما به ارمغان آورد فقط تکه های کاغذ بود. teleporters مدرن هستند بسیاری بیشتر همه کاره. 
 
MakerBot دیجیتایزر می تواند اشیاء 3D اسکن و ذخیره ساختار خود را به عنوان یک فایل از بیت.MakerBot دو replicator می توانید یک فایل از بیت ها به عنوان خوانده شده و چاپ یک جسم 3D. قرار دادن دیجیتایزر و دو replicator پایان می رسد در مقابل اتصال به اینترنت و به شما یک teleporter دریافت کنید. 
 
نقره ای، گلدان، قاب لامپ، و حتی برخی از کفش های عجیب و غریب، به دنبال، اما کاربردی - هزاران نفر از اجسام در حال حاضر می توانید در سرعت نور teleported شود. به زودی در اینترنت قادر به دوربری اشیاء فیزیکی را به دامان خود را به راحتی به عنوان آن از Teleports صفحات وب را به صفحه نمایش شما، و شما قادر خواهید بود به گشت و گذار در اینترنت از همه چیز خواهد بود.
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 105 تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392 ساعت: 1:37

 چهار شرکت یک یادداشت تفاهم در مورد این موضوع را امضا کرده اند و به راه اندازی یک کنسرسیوم برای توسعه یک استاندارد باز برای نرم افزار برای کنترل لوازم خانگی "هوشمند" . این استاندارد برای هر تولید کننده لوازم خانگی باز خواهد شد ، استانداردهای مختلف، مانند Wi-Fi و های ZigBee ، پشتیبانی و همچنین باید شامل پشتیبانی از برنامه ای که اجازه می دهد دستگاه را به سیستم اتوماسیون خانه و خانه کنترل یکپارچه ، مانند کسانی که از CRESTRON و Control4 .

ایده این کنسرسیوم است به تحکیم استانداردهای ارتباطات مختلف را به یک واحد خانه مرکزی که متصل به اینترنت ، اجازه دادن به کاربران را از طریق یک رابط واحد هر دو در خانه و کنترل از راه دور دستگاه های متعدد . این واحد می تواند با هر تولید کننده ساخته شده است ، تا زمانی که آن را مطابق استانداردهای نرم افزار کنسرسیوم است.
در نمایش قابل فروش الکترونیک (CES) 2013 ، سازندگان لوازم خانگی از جمله LG نشان داد طیف وسیعی از دستگاه های خانه های هوشمند اعم از تلویزیون به جاروبرقی روباتیک و ماشین لباسشویی. بوش یک نام بزرگ است به صورت محلی در ماشین لباسشویی ، خشک کن و ماشین های ظرفشویی، سیسکواینترنت و شبکه های غول پیکر است ، در حالی که ABB یک شرکت چند ملیتی سوئیس با سابقه ای طولانی از صنعتی و تجاری مدیریت شبکه و اتوماسیون می باشد.
ترکیبی از چهار شرکت تخصص با هم به ارمغان می آورد در هر دو دستگاه لوازم خانگی و مدیریت از راه دور. توسعه پلت فرم مشترک به معنی مصرف کنندگان ممکن است پیدا کردن آن آسان تر برای کنترل لوازم خانگی و هوشمند متصل به اینترنت خود را یا که دستگاه های مختلف از مارک های مختلف خواهد بود قادر به برقراری ارتباط به حفاظت از انرژی و یا به طور خودکار وظایف خانه عمومی. 

بوش نرم افزار مدیریت نوآوری بازاریابی مسیحی هاینریش در مورد IFA 2013 در 1 اکتبر بلاگ، اظهار نظر نسبت به عدم وجود استاندارد متحد برای دستگاه های خانگی متصل شود. او پیشنهاد آینده ای که در آن یک اجاق های هوشمند و یخچال هوشمند با هم کار کنند به فروشگاه مواد لازم برای کیک و ایجاد یک لیست خرید برای مصرف کننده. دستگاه های هوشمند در بسیاری از مجموعه ها وجود دارد، اما در حال حاضر قادر به ارتباط برقرار.
 
LG قبلا تلفن همراه webOS و تبلت سیستم عامل از HP در ماه فوریه خریداری شده و قصد دارد تا استفاده از آن در "طیف وسیعی از دستگاه های الکترونیکی مصرفی"، با توجه به LG الکترونیک مدیر عامل شرکت Skott Ahn در، از جمله 2014 تلویزیون های هوشمند خود را.نوع و یا ایده از webOS ممکن است پایه و اساس استاندارد خانه متصل را تشکیل می دهند.
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 10 بهمن 1392 ساعت: 23:08